Toggle Nav
Winkelwagen

Veel gestelde vragen

Onze showroom

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kan je bestelling elke werkdag van 9 - 18u afhalen in onze showroom.

Indien je buiten de openingsuren wenst langs te komen, kan je altijd een afspraak maken via info@marketonweb.be of +323 480 80 92.

Is MarketOnWeb ook een winkel?

Neen, wij hebben wel een showroom. Een eventuele aankoop is hier absoluut mogelijk!

De aankoop kan enkel contant betaald worden of met de bancontact app.

Wil je graag langskomen?

Wij zijn elke werkdag open van 9 - 18u en gelegen te Lerenveld 1B, 2547 Lint, België.

Om je nog beter te kunnen helpen kan je best een afspraak maken via info@marketonweb.be of +323 480 80 92. Dan kan onze productspecialist al jouw vragen beantwoorden. 

Zijn de producten op onze webshop steeds in voorraad?

Alle producten die op de webshop staan zijn in voorraad, tenzij erbij vermeld wordt dat deze "niet in voorraad" zijn.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Neen, dit is niet nodig. Je kan ook bestellen zonder account.

Het voordeel van een account is dat je achteraf je bestelling kan opvolgen en gaan terugkijken naar wat je besteld had.

 

Betalen en verzenden:

Is betalen achteraf mogelijk?

Neen, wij verzenden enkel pakketten na betaling.

Waar vind ik mijn factuur?

Je vind je factuur terug in de bevestigingsmail van je bestelling.

Heb je deze mail niet ontvangen? Contacteer ons op info@marketonweb.be en we helpen je graag verder.

In welke landen leveren wij?

Wij leveren in België, Nederland en Frankrijk.

Onze leveringskosten zijn:

  • België gratis vanaf €30
      • Afhaalpunt/pakjesautomaat: €2,5
      • Thuislevering: €4,99
  • Nederland gratis vanaf €50
      • Afhaalpunt: €3,99
      • Thuislevering: €5,99
  • Frankrijk gratis vanaf €70
      • Afhaalpunt: €3,99
      • Thuislevering: €5,99

Wat zijn de verschillende verzendmethodes?

  • Alle pakketten kleiner dan 150 cm worden verzonden met DPD.
  • Pakketten groter dan 150 cm worden verzonden met UPS.
  • Pakketten die worden geleverd in een afhaalpunt of pakjesautomaat worden geleverd met bpost in België.
  • Pakketten die worden geleverd in een afhaalpunt worden geleverd met DPD in Nederland en Frankrijk.

Voor 17u besteld en betaald is dezelfde dag nog verzonden!

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Je ontvangt een automatische mail met de track en trace van je zending, van zodra je pakje is aangekomen bij onze vervoerder.

Hoe kan ik betalen en is dit veilig?

Betaal steeds veilig bij MarketOnWeb!

Betalen gebeurd bij ons via een beveiligd platform.

De verschillende betaalmethodes zijn: Visa, Maestro, Mastercard, IDEAL, PayPal en Bancontact

Meer info over veilig betalen vind je bij Veilig betalen bij MarketOnWeb.

Voor 17u besteld en betaald is de volgende werkdag geleverd in BELGIE!

 

Retourneren of beschadiging:

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

De klant heeft het recht om af te zien van de aankoop binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Retourneren is steeds op kosten van de klant en het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn.

Je kan retourneren op eigen kracht of met een retouretiket van ons.

Kosten retouretiket:

  • België = €5
  • Nederland en Frankrijk = €10

Je kan een retouretiket aanvragen met een mailtje naar info@marketonweb.be.

Je vind meer informatie over ons retourbeleid bij Annuleren, retourneren en ruilen.

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Je retour wordt tenlaatste terugbetaald binnen de 14 dagen nadat wij deze ontvangen hebben. Maar meestal is dit binnen de 3 werkdagen na ontvangst.

Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde rekening als waarmee de bestelling betaald is.

Mijn aankoop is beschadigd, wat moet ik doen?

Indien je aankoop schade vertoont, kan je ons dit laten weten door een mail te sturen naar info@marketonweb.be.

Stuur enkele foto’s mee van de beschadiging, zodat wij direct weten waar het over gaat en je sneller kunnen verder helpen.

Mijn bestelling is niet volledig, wat nu?

Heb je niet alles ontvangen wat je besteld had? Neem even een foto van wat je ontvangen hebt en bezorg het ons via mail naar info@marketonweb.be.

Vermeld er zeker bij welk onderdeel ontbreekt.

We helpen je zo snel mogelijk verder om het ontbrekende onderdeel te bezorgen. 

Ragebol of combi inwasser niet ontvangen?

Bij een telescoopsteel durft vaak de ragebol of inwasser blijven vastzitten in de doos, waardoor het lijkt dat deze niet geleverd is.

Wij raden aan om even de doos aan beide zijden open te doen en erdoor te kijken.

Dan zou je de ragebol of inwasser moeten vinden. Indien niet, aarzel dan niet om ons te contacteren!

Heb je nog vragen? Bel ons op het nummer +323 480 80 92 of contacteer ons dan zo spoedig mogelijk via contactinformatie!